نحوه گذاشتن فریم انتظار درب ضد سرقت

ابعاد فریم انتظار دربهای ضد سرقت : ابعاد داخل به داخل فریم انتظار بایستی یک سانتی متر بیشتر از ابعاد پشت تا پشت درب ضد سرقت باشد به عنوان مثال در صورتی که ابعاد پشت تا پشت درب ضد سرقت ۲۱۰*۱۰۵ سانتی متر می باشد ابعاد فریم انتظار در ضد سرقت باید ۲۱۱*۱۰۶ سانتی متر باشد. توجه: ابعاد درب ضد سرقت از روبه رو(سمت بیرون واحد) بزرگتر از ابعاد پشت(سمت داخل واحد) درب ضد سرقت می باشد بنابراین فضای لازم از سمت بیرون(راه پله) برای دربهای ضد سرقت چین حداقل ۵ سانتی بیشتر است.از این رو قسمت چهار سانتی متر از سمت بیرون نباید با هیچ نوع مصالحی پوشانده شود.اما از سمت داخل واحد می توان و بهتر است پوشیده شود.

نکات مهم در نصب فریم انتظار درب های ضد سرقت :

نحوه نصب فریم درب ضد سرقت

نحوه نصب فریم درب ضد سرقت

۱-برای جلوگیری از زنگ زدگی و خوردگی فریم انتظار دربهای ضد سرقت حتما قبل ار نصب درب ضد سرقت آن را رنگ آمیزی کنید.

۲-فریم انتظار درب ضد سرقت باید به صورت کامل، شاقول و تراز در محل نصب شود. و برای اطمینان از عدم دویدگی فریم انتظار ابعاد قطری آن را با هم مقایسه کنید و از برابری آن اطمینان حاصل کنید.

۳-فربم انتظار درب ضد سرقت باید به گونه ای نصب شود تا سطح بالائی پاخور فریم انتظار با سطح کف نهائی از سمت داخل و بیرون واحد کاملا هم سطح بوده و در هیچ شرایطی پایین تریا بالاتر از آن نباشد (به طور خاص هم سطحی سمت بیرون واحد از اهمیت یشتری برخوردار است)

روش نصب فریم استاندارد در ضد سرقت یا درب ضد حریق

روش نصب فریم استاندارد در ضد سرقت یا درب ضد حریق  در صورتی که یک سمت دیوار قائم باشد