post
4/5 - (2 امتیاز)

درب ضد سرقت با روکش یک رو فلز

درب ضد سرقت ایرانی با رویه فلز و ام دی اف

درب ضد سرقت با رویه فلز

چرا درب ضد سرقت فلزی؟

امروزه درب های ضد سرقت بهترین  انتخاب به منظور ایمن سازی فضاهای مختلف اداری ، تجاری ،مسکونی و … میاشند. یکی ازعوامل مهم در زیباسازی نمای ساختمان بخش ورودی آن به ویژه درب ورودی میباشد.ماندگاری این دربها در زیبا ماندن نمای ساختمان نیز موثر میباشد.

بزرگترین مشکل در مورد این درب ها عدم امکان استفاده از آنها در محیط های باز میباشد.به دلیل وجود لایه های ام دی اف بر روی درب های ضد سرقت و قرار گرفتن در معرض رطوبت آب.باران و نور خورشید.این درب ها با مشکلات مختلفی رو به رو خواهند شد.طبیعتا هزینه های تعمیر در مورد درب های آسیب دیده مقرون به صرفه نخواهد بود.درب های جدید (درب فلزی)تولید شده با رویه های فلزی و با طرح درب های ام دی اف این مشکلات را از بین برده است.با استفاده از این درب ها میتوان امنیت و زیبایی را در کنار یکدیگر در اختیار داشت.

درب ضد سرقت یک رو فلز

درب ضد سرقت یک رو فلز

ساخت این درب ها  به عنوان درب ضد سرقت با رویه فلز به گونه ایست که در قسمت بیرونی این درب ها از ورق فلزی طرح دار استفاده میشود.این شیوه ساخت به جهت مقاومت بیشتر در برابر عوامل طبیعی مانند باران و نور خورشید می باشد. همچنین در قسمت داخلی این درب ها هماهنند درب های ضد سرقت از ورق های ام دی اف با روکش ها و طرق های مختلف استفاده میگردد.

جهت اطلاع از قیمت های به روز این محصول با مشاوران شرکت ایمن درب تماس حاصل فرمایید.

راه های ارتباطی با شرکت ایمن درب:

تلفن   : 02166602630-02166623284
تلگرام : ۰۹۳۳۷۴۰۳۶۴۵ 
فکس :  02166602630
همراه : ۰۹۱۲۳۷۹۳۰۸۶

جست و جو های مرتبط:
درب فلزی-درب ضد سرقت یک رو فلز-ریموتی کردن درب-